Po 6 urah hoje v klanec so me noro bolele noge, dokler se nisem spomnila nečesa briljantnega!

V soboto sem šla na zelo dolg pohod v Julijske alpe. Kljub temu, da resnično veliko hodim, nisem pričakovala takšnega vzpona in takšnih naporov. Ko sem prišla domov, so me noge zelo bolele …

Izlet je bil fantastičen, saj sem premagala številne strahove in kljub temu, da sem del poti prekinjala, se je vse končalo, ko sva prispeli na vrh. Razgled je bil fenomenalen. Spogledovaje s Triglavom, čisti mir in dihanje s polnimi pljuči … neprecenljivo.

Moje noge se s tem niso strinjale. Pot navzdol je bila še težja od poti navzgor. Zaradi kamnov in potem ozkih poti, kjer je bilo samo odpadlo listje, sva morali biti izjemno pazljivi in hoditi postrani. Če prištejete mojo paniko zaradi težav z višino, je to idealen recept za fizično in psihično utrujenost.

Ko sva zmagovalno prišli do avta, sem imela občutek, da me noge ne ubogajo več.

Kaj narediti v tem primeru?

1. Kopel za noge

Takoj, ko sem prišla domov, sem skočila pod tuš, nato pa si dodatno pripravila kopel za utrujene noge s soljo. Sama sem uporabila kar TO mešanico, ki deluje izredno poživljajoče, zmehča trdo kožo, obenem pa deluje antiseptično in protiglivično. Stane 1,01 evra in se brez dvoma izplača! Sivka izjemo pomiri noge, cipresa in limonska trava pa odpravljata občutek utrujenosti.

1. DOBRA KREMA ZA NOGE JE BISTVENA!

Sama po športnih naporih in nasplošno za vzdrževanje lepih stopal uporabljam kremo CALM. Navdušenje delim s tisočimi ljudmi, ki uživajo v njenih prednostih.

Vsebuje gel aloje vera za mehčanje kože in skrbno izbrana eterična olja, ki imajo čistilne lastnosti ter pripomorejo k občutku lahkih stopal. Vsebuje eterična olja sivke, čajevca, ciprese in limonske trave, ki tvorijo čudovito aromo.

Meni krema pomaga tudi pri otekanju, omili napetosti, zmehča kožo in me popolnoma sprosti. Ta teden je znižana za 20%, zato si jo privoščite. Zares je fantastična.

1. KAJ PA “MUSKELFIBER”

Ta je nastopil naslednji dan. Pa ne samo v stegnu, kot ponavadi, ampak sem čutila vsako mišico na rokah.

Že takoj zjutraj sem z najbolj prikupnim obrazom, ki ga zmorem, partnerja prosila, da me zmasira. Najboljša masažna olja za takšne težave vsebujejo eterična olja kot sta sivka, evkaliptus in rožmarin.

Glede na to, da sem obsedena z masažnimi olji in jih uporabljam tudi za nego kože sem doma imela olje Revmatične težave, ki vsebuje kadilno bosvelijo, evkalipt in rožmarin. Zelo je pasalo!

Zelo sem ponosna nase, da mi je uspelo. Sem se pa naučila, da me eno in pol urni dnevni pohodni niso dovolj dobro pripravili na tako strmino.

Žal mi je samo, da kreme za noge Calm nisem imela s seboj, saj bi se z njo zagotovo zmasirala noge na vrhu in si s tem omogočila prijetnejšo pot nazaj.

Ko sva zmagovalno prišli do avta, sem imela občutek, da me noge ne ubogajo več.

Kaj narediti v tem primeru?

1. Kopel za noge

1. DOBRA KREMA ZA NOGE JE BISTVENA!

1. KAJ PA “MUSKELFIBER”

Sorodni:

-15%
    Krema za UTRUJENE noge CALM <p> Foot care krema
    Najboljša krema za stopala Calm bo odpravila neprijeten vonj, globinsko zmehčala trdo kožo in zmanjšala občutek potenja. Krema Calm je ključ do lepih, mehkih in dišečih stopal. Pripravila vas bo na lahke korake.
    Stara cena z DDV:
    od 12,80 €
    Akcijska cena z DDV:
    od 10,88 €
    Najnižja cena v 30 dneh
    od 9,89 €
    Sol za noge <p> za utrujene noge
    Sol za utrujene noge je kombinacija morske soli in eteričnih olj limonske trave, ciprese in sivke. Mešanica deluje izredno poživljajoče in sproščujoče. Solna kopel deluje antiseptično in protiglivično. Zmehča trdo kožo in stopala prijetno osveži.
    Cena z DDV:
    od 2,27 €

Povezane novice

Lahko začnete DANES!

Ljudje pogosto iščemo bolj "ekstravagantne" rešitve za naše težave. Če želimo shujšati, se vpišemo na različne moderne vadbe, ki jih moramo plačati. Mnogi se zaradi stresa zatekajo k naravnim ali sintetičnim dodatkom ali zdravilom. Ljudje smo bolj zasedeni kot kadarkoli prej, internet pa ponuja instant rešitve, ki večkrat ne delujejo.

Piškotki za analitiko
    Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
    Piškotki za družabna omrežja
    Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
    Piškotki za komunikacijo na strani
    Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
    Piškotki za oglaševanje
    So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.